ا
-
اخبار جعلی
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
-
انقلاب فناورانه
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
-
اینترنت اشیاء
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
ب
-
برنامههای گفتگو محور
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
پ
-
پسا حقیقت
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
ت
-
تحلیل ثانویه
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
-
تکنولوژی
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
-
تلگرام
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
-
تلویزیون تعاملی
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
ج
-
جایگزینی رسانهای
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
چ
-
چرخه 24 ساعته خبری
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
خ
-
خبر تقاضامحور
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
ذ
-
ذائقه سنجی
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
ر
-
راستی آزمایی
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
-
رسانه غیرمتمرکز
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
-
رسانههای اجتماعی
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
-
رسانههای دیجیتال
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
-
روندها
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
ش
-
شبکه های اجتماعی
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
-
شبکه های اجتماعی
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
-
شخصی سازی اطلاعات
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
ع
-
عناصر تعامل
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
ف
-
فنآوری اطلاعات
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
-
فناوری رسانهای
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
ک
-
کاربر ایرانی
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
م
-
مخاطب
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
-
مطبوعات
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
ه
-
هوش مصنوعی
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد