نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • اخبار جعلی رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
  • انقلاب فناورانه جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
  • اینترنت اشیاء جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]

ب

پ

  • پسا حقیقت رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]

ت

  • تحلیل ثانویه تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
  • تکنولوژی ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
  • تلگرام تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
  • تلویزیون تعاملی بررسی شاخص‌ها و عناصر برنامه‌های تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]

ج

چ

خ

  • خبر تقاضامحور فناوری‌ رسانه‌ای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]

ذ

  • ذائقه سنجی تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]

ر

  • راستی آزمایی رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
  • رسانه غیرمتمرکز جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
  • رسانه‌های اجتماعی رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
  • رسانه‌های دیجیتال جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
  • روندها ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]

ش

  • شبکه های اجتماعی ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
  • شبکه های اجتماعی تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
  • شخصی سازی اطلاعات رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]

ع

  • عناصر تعامل بررسی شاخص‌ها و عناصر برنامه‌های تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]

ف

  • فن‌آوری اطلاعات بررسی شاخص‌ها و عناصر برنامه‌های تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
  • فناوری‌ رسانه‌ای فناوری‌ رسانه‌ای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]

ک

  • کاربر ایرانی تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]

م

  • مخاطب ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
  • مطبوعات ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]

ه

  • هوش مصنوعی جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]